Változás bejelentés

Az ingatlan használatára vonatkozó jogosultság megszerzését, illetve megszűnését követően 15 napon belül a Területi Szolgáltatónak bejelenteni az igénybevételi kötelezettség keletkezését vagy megszűnését az ezeket bizonyító okiratok másolatának bemutatásával.

Az Ingatlanhasználó személyében bekövetkező változás tényét a korábbi és az új Ingatlanhasználó is köteles személyesen (Ügyfélszolgálati Iroda- 6720 Szeged, Stefánia 6.) vagy Elektronikus (hulladek@szegedihulladek.hu) /postai úton (6728 Szeged, Városgazda utca 4.) bejelenteni.

Az új Ingatlanhasználó közszolgáltatási díj fizetési kötelezettségének kezdeti dátuma az ingatlan birtokátruházásának napja.

Tulajdonosváltozás nélkül a használati viszonyokban bekövetkező változást (pl bérlő személyének megváltozása) a Tulajdonos és az új Ingatlanhasználó köteles bejelenteni.

 A bejelentés késedelmes teljesítése esetén a késedelemmel érintett időszakra kisebb edényzet igénylése nem vehető figyelembe, az új Ingatlanhasználó részére a díj minimálisan 120 l-es edény ürítésének megfelelő díjjal kerül kiszámlázásra és a számla erre figyelemmel kerül módosításra. Kisebb edényzet igénybevételére – annak feltételeinek igazolásával – kizárólag az új Ingatlanhasználó kérelme alapján van lehetőség a megfelelő kötelezettségvállalásokkal.

Bejelentés elmaradása vagy késedelmes bejelentés esetén, ha az adatváltozás a mulasztás vagy késedelem miatt a változás napját követő esedékes törvényi adatszolgáltatás során nem vezethető fel – az új Ingatlanhasználó köteles megtéríteni a Területi Szolgáltató részére a módosítással járó többlet adminisztrációs költséget eljárási díjként.

A korábbi Ingatlanhasználó elhalálozása, vagy tartós akadályoztatása esetén – e tény megfelelő igazolása mellett – a változás bejelentési kötelezettség az új Ingatlanhasználót terheli. Amennyiben az Ingatlanhasználó személye nem állapítható meg, az ingatlan használójának az ingatlan tulajdonosát/tulajdonosait/örököseit kell tekinteni.

A változás személyes bejelentéséhez a személyi okmányok, a változást igazoló dokumentumok bemutatása szükséges.

Elektronikus vagy postai ügyintézéshez szíveskedjenek kitölteni a letölthető nyomtatványok között megtalálható Változásbejelentő lapot. (A kitöltendő bejelentő lapot ide kattintva tudja letölteni.)

Amennyiben Ön társasházban, lakásszövetkezetben vásárolt (bérelt) lakást, a lakóváltozás tényét csak és kizárólag abban az esetben kell bejelentenie, amennyiben egyéni előfizetőként van az adott ingatlan nyilvántartva és nem a közös költség részeként kerül kiszámlázásra a hulladékgazdálkodási közszolgáltatási díj.

A szállító járműhöz alkalmazható MSZ EN szabványos, megfelelő minőségű tárolóedényzet van lehetőségük megvásárolni Társaságunknál, a Szeged Városgazda utca 4. alatti telephelyen.


Elérhetőségeink

Szegedi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.

Elérhetőségeink
  • 6728, Szeged, Városgazda utca 4.
  • Tel: 62/777-177
  • E-mail: hulladek@szegedihulladek.hu
  • Edényátvétel:
    • Hétfő, Kedd, Szerda: 8:00-15:00
    • Csütörtök: 7:00-19:00
    • Péntek: 8:00-13:00
    • Szombat, Vasárnap és Ünnepnapokon ZÁRVA
    Ügyfélszolgálati iroda
    6720, Szeged, Stefánia 6.
      • Hétfő, Kedd, Szerda: 8:00-15:00
      • Csütörtök: 7:00-19:00
      • Péntek: 8:00-13:00
      • Szombat, Vasárnap és Ünnepnapokon ZÁRVA

Hulladékudvar időpontfoglalás és lomtalanítás zöld száma
Tel: 80/180-480
Fogyasztóvédelmi referens, panaszkezelés, integritás bejelentés

Regionális Hulladékkezelő Központ

Elérhetőség
  • 6728, Szeged, Komposztáló út 4-6 (Sándorfalvi útról nyílik)
  • Tel: 62/777-272

 

Bankszámlaszám
Raiffeisen Bank Zrt 12001008-01561765-00100008
Külföldi utalás esetén (IBAN): HU 79
Nyitvatartás
  • Hétfőtől Péntekig: 6:00-22:00
  • Szombaton: 6:00-14:00
  • Vasárnap és ünnepnapokon: zárva

    Utolsó gépjármű fogadása a zárás előtt 30 perccel.

    Az itt üzemelő hulladékudvar nyitvatartása eltérő, tájékozódjon a honlapunkon található térkép segítségével!

Szeged Város oldala Sasmob Szeged Szegedi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. Facebook oldala