Panaszkezelés
Tisztelt Bejelentő!
Társaságunkhoz panaszaival kapcsolatosan a panaszbejelentes@szegedihulladek.hu címen vagy a személyes ügyfélszolgálatunkon keresztül (Szeged, Stefánia 6.) tehet bejelentést valamint a 62/777-177-es központi telefonszámunkon.
Fogyasztóvédelmi referens: Dr. Tomasovszky Csilla (62/777-210)
Közszolgáltatással kapcsolatos panaszaikra 15 napon belül válaszolunk.
Az ügyfél jogérvényesítés érdekében panaszával fordulhat a Csongrád -Csanád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Független Békéltető Testülethez ( 6721 Szeged, Párizsi krt 8-12 ), illetve a Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal, Szegedi Járási Hivatal Foglalkoztatási és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztályához ( 6722 Szeged, Rákóczi tér 1 ).
Felügyeleti szervünk Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata. (6720 Szeged, Széchenyi tér 10.)