Hírek

2023
26
szept.

Tájékoztató iskolai papírgyűjtésről

A MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. (MOHU) továbbra is lehetőséget biztosít az oktatási intézményekben történő papírhulladék gyűjtésre. Az oktatási intézmények a MOHU szerződött alvállalkozóitól tudják megrendelni a gyűjtési igényt.

A papírhulladékért fizetett ösztönző és kompenzációs díjak a MOHU holnapján érhetőek el a Média/Dokumentumtár Árak menüjében:

https://mohu.hu/media/dokumentumtar#pickedCategory=123   (Figyelem a lista havonta frissül!)

Az intézmények illetékesei két eltérő folyamat közül választhatnak a papírhulladék gyűjtésének és elszállításának megszervezésére, attól függően, hogy

  1. alapítványként vagy saját adószámmal rendelkező oktatási vagy nevelési intézményként, illetve,
  2. magánszemélyként rendelik meg a szállítási tevékenységet.
  1. Gyűjtés megszervezése alapítványként vagy saját adószámmal rendelkező oktatási vagy nevelési intézményként:

Az oktatási intézmények alapítványainak, valamint a saját adószámmal rendelkező oktatási vagy nevelési intézményeknek első lépésként a MOHU elektronikus ügyintézési felületén, a Partner Portálon szükséges regisztrálnia.

A regisztráció során a papírgyűjtésnek megfelelő cikket szükséges megadni: papír hulladék vegyes ömlesztett iskolai GYP. Ezt követően a portálon a cikkekhez lehetőség lesz szolgáltatót kiválasztani. Az edényzet méretét a kiválasztott szolgáltatóval szükséges egyeztetni. A hulladék elszállítását szintén a Partner Portálon kell majd rögzíteni, megrendelni.

Mivel a papír hulladékok ezen része a Kiterjesztett Gyártói Felelősségi (EPR) rendszerbe tartozik, ezért a begyűjtés költségét az EPR gyártók fedezik, a hulladékbirtokos (gyűjtést/szállítást megrendelő) ezért díjat nem fizet.

A papírgyűjtés során összegyűjtött papírhulladékért az intézmények a MOHU Zrt-től a MOHU honlapon szereplő kompenzációra lesznek jogosultak, melyet a regisztráció során megadott számlaszámra teljesít a MOHU az ÁSZF-ben rögzítettek szerint.

A regisztráció menetével kapcsolatos tájékoztató a MOHU weboldalán érhető el: https://mohu.hu/nem-lakossagi-ugyfelek/gazdalkodo-szervezetek-es-intezmenyek-regisztracioja További felmerülő kérdésével kapcsolatban – például önszámla kiállítás kérdése - felveheti a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal írásban, vagy hétfőtől péntekig 9 és 17 óra között telefonon is (+36 1 776 7770).

Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben már rendelkezik MOHU Partner Portál regisztrációval és hulladékbirtokosi szerződéssel más hulladékok tekintetében (pl.: használt sütőolaj, elem), abban az esetben a fenti cikkel ki tudja bővíteni a meglévő szerződését. Ellenkező esetben online szerződést kell kötnie.

  1. Gyűjtés megszervezése magánszemélyként

A gyűjtésben az oktatási intézmény által delegált szülő(k) magánszemélyként is részt vehetnek, ebben az esetben a gyűjtési igényt szintén a gyűjtésben területileg illetékes intézményi szolgáltató felé kell jelezniük, aki megszervezi a gyűjtési folyamatot.

Ez esetben a delegált magánszemélyek részéről MOHU Partner Portál felületén külön regisztráció elvégzése nem szükséges.

Az átvett papírhulladékok ellenértékét - ösztönző formájában - a MOHU alvállalkozója, azaz a gyűjtést végző szolgáltató fizeti ki.  (Cikk: 'papír hulladék vegyes iskolai gyűjtésből’)

A papírgyűjtésben illetékes szolgáltatók listája megyei bontásban, elérhetőségekkel a MOHU honlapján érhető el: https://mohu.hu/file/documents/0/0135/iskolai_papirgyujtes.pdf

A gyűjtésben részt vevő szolgáltatók mind a két típusú megrendelés esetén segítséget nyújtanak az érdeklődő intézményeknek. Kérjük forduljanak hozzájuk bizalommal!


Vissza a hírekhez

Elérhetőségeink

Szegedi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.

Elérhetőségeink
  • 6728, Szeged, Városgazda utca 4.
  • Tel: 62/777-177
  • E-mail: hulladek@szegedihulladek.hu
  • Edényátvétel:
    • Hétfő, Kedd, Szerda: 8:00-15:00
    • Csütörtök: 7:00-19:00
    • Péntek: 8:00-13:00
    • Szombat, Vasárnap és Ünnepnapokon ZÁRVA
    Ügyfélszolgálati iroda
    6720, Szeged, Stefánia 6.
      • Hétfő, Kedd, Szerda: 8:00-15:00
      • Csütörtök: 7:00-19:00
      • Péntek: 8:00-13:00
      • Szombat, Vasárnap és Ünnepnapokon ZÁRVA

Hulladékudvar időpontfoglalás és lomtalanítás zöld száma
Tel: 80/180-480
Fogyasztóvédelmi referens, panaszkezelés, integritás bejelentés

Regionális Hulladékkezelő Központ

Elérhetőség
  • 6728, Szeged, Komposztáló út 4-6 (Sándorfalvi útról nyílik)
  • Tel: 62/777-272

 

Bankszámlaszám
Raiffeisen Bank Zrt 12001008-01561765-00100008
Külföldi utalás esetén (IBAN): HU 79
Nyitvatartás
  • Hétfőtől Péntekig: 6:00-22:00
  • Szombaton: 6:00-14:00
  • Vasárnap és ünnepnapokon: zárva

    Utolsó gépjármű fogadása a zárás előtt 30 perccel.

    Az itt üzemelő hulladékudvar nyitvatartása eltérő, tájékozódjon a honlapunkon található térkép segítségével!

Szeged Város oldala Sasmob Szeged Szegedi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. Facebook oldala