Panaszkezelés

Tisztelt Bejelentő!

Társaságunkhoz panaszaival kapcsolatosan a panaszbejelentes@szegedihulladek.hu címen vagy a személyes ügyfélszolgálatunkon keresztül (Szeged, Stefánia 6.) tehet bejelentést valamint a 62/777-177-es központi telefonszámunkon.

Fogyasztóvédelmi referens: Dr. Tomasovszky Csilla (62/777-210)

Közszolgáltatással kapcsolatos panaszaikra 15 napon belül válaszolunk.

Az ügyfél jogérvényesítés érdekében panaszával fordulhat a Csongrád -Csanád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Független Békéltető Testülethez ( 6721 Szeged, Párizsi krt 8-12 ), illetve a Csongrád-Csanád Vármegyei Kormányhivatal, Szegedi Járási Hivatal Foglalkoztatási és Fogyasztóvédelmi Főosztály, Fogyasztóvédelmi Osztályához ( 6722 Szeged, Rákóczi tér 1 ).



Felügyeleti szervünk Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata. (6720 Szeged, Széchenyi tér 10.)

Panaszkezelési Szabályzat

Elérhetőségeink

Szegedi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.

Elérhetőségeink
Ügyfélszolgálati iroda
6720, Szeged, Stefánia 6.
      • Hétfő, Kedd, Szerda: 8:00-15:00
      • Csütörtök: 7:00-19:00
      • Péntek: 8:00-13:00
      • Szombat, Vasárnap és Ünnepnapokon ZÁRVA
    Hulladékudvar időpontfoglalás és lomtalanítás zöld száma
    Tel: 80/180-480
    Fogyasztóvédelmi referens, panaszkezelés, integritás bejelentés

    Regionális Hulladékkezelő Központ

    Elérhetőség
    • 6728, Szeged, Komposztáló út 4-6 (Sándorfalvi útról nyílik)
    • Tel: 62/777-272

     

    Bankszámlaszám
    Raiffeisen Bank Zrt 12001008-01561765-00100008
    Külföldi utalás esetén (IBAN): HU 79
    Nyitvatartás
    • H-P: 6.00-22.00
    • SZ: 6.00-14.00
    • Vasárnap és ünnepnapokon: zárva

      Utolsó gépjármű fogadása a zárás előtt 30 perccel.

      Az itt üzemelő hulladékudvar nyitvatartása eltérő, tájékozódjon a honlapunkon található térkép segítségével!

    http://www.szegedvaros.hu/ http://sasmob-szeged.eu/ https://fb.me/szegedihulladek