Panaszkezelés

Panaszkezelés

Tisztelt Bejelentő!

Társaságunkhoz panaszaival kapcsolatosan a panaszbejelentes@szegedihulladek.hu címen vagy a személyes ügyfélszolgálatunkon keresztül (Szeged, Stefánia 6.) tehet bejelentést valamint a 62/777-177-es központi telefonszámunkon.

Fogyasztóvédelmi referens: Dr. Tomasovszky Csilla (62/777-210)

Közszolgáltatással kapcsolatos panaszaikra 15 napon belül válaszolunk.

Az ügyfél jogérvényesítés érdekében panaszával fordulhat a Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Független Békéltető Testülethez ( 6721 Szeged, Párizsi krt 8-12 ), illetve a Csongrád Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségéhez ( 6722 Szeged, Rákóczi tér 1 ).

Felügyeleti szervünk Szeged Megyei Jogú Város Önkormányzata. (6720 Szeged, Széchenyi tér 10.)

Szegedi Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft.

6728 Szeged, Városgazda sor 1.

Tel.: 62/777-177
Fax.: 62/777-178

Ügyfélszolgálati iroda:

Cím: 6720 Szeged, Stefánia 6.
Tel.: 62/777-177
Fax: 62/777-178
E-mail: hulladek@szegedihulladek.hu
Nyitvatartás:
hétfő, kedd, szerda: 8.00-15.00
csütörtök: 7.00-19.00
péntek: 8.00-13.00
hétvégén és ünnepnapokon: zárva
Panaszkezelés:
E-mail: panaszbejelentes@szegedihulladek.hu

Fogyasztóvédelmi referens:
Dr. Tomasovszky Csilla 62/777-210

Sándorfalvi úti Regionális Hulladékkezelő Telep:

Cím: Szeged, Sándorfalvi út.
Tel: 62/777-272
Fax: 62/426-506
Hivatalos nyitvatartás:
hétfőtől – péntekig: 6.00 – 22.00
szombaton: 6.00 – 14.00
vasárnap és ünnepnapokon: zárva
Lakossági hulladékátvétel: SZMJV Közgyűlésének 53/2004. (XI. 30.) rendelete alapján.
 
Hulladékgyűjtő szigeteink, hulladékudvaraink elérhetőségével, nyitva tartásával kapcsolatos információkért ide kattintson.
Oldaltérkép